همیشه چوب به عنوان یکی از مقاوم ترین و زیباترین متریال ساخت لوازمی از قبیل قفسه ، میز ، صندلی و غیره بوده است. حس خوب ، طبیعی بودن و خاطره ساز بودن این عنصر طبیعی ، باعث شده که همه ما علاقه مند باشیم در منازل و یا حتی در محیط های کاری خود از چوب برای طراحی فضای داخلی استفاده کنیم.
اما این ماده طبیعی در کنار این همه مزیت و زیبایی محدودیت هایی هم دارد. برای مثال ، ساخت یک سازه مانند یک قفسه ایستاده با چوب ، باعث وزن زیاد و امکان شکستن یا ترک خوردن صفحه های چوب میشود. برای حل این مشکل از پروفیل های صنعتی مقاوم و سبک با رنگ کوره ای که هم به زیبایی کار اضافه میکند و هم مقاومت سازه را بالا میبرد استفاده میشود. ترکیب پروفیل با چوب تداعی کننده یک طرح مدرن و در عین حال کلاسیک میباشد. به این سازه های زیبا چوب فلز میگوییم. از محصولات این ترکیب میتوان به قفسه چوب فلز ، میز چوب فلز ، صندلی چوب فلز و … نام برد.

در اینجا با انواع چوب آشنا میشوید.

شلف دیوری سه عددی

ست قفسه (شلف) دیواری کد 118

۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

ست سه عددی قفسه یا شلف دیواری با متریال چوب و فلز قطر پروفیل چهارچوب : 2 وزن 30 کیلوگرم

کمان چوب تولید کننده ساز های چوبی و چوب فلز

گروه تولیدی کمان چوب با سالها تجربه در زمینه تولید دکوراسیون مدرن منزل و اداری و با بهره گیری از بهترین متریال در خدمت مشتریان گرامی در سرتاسر کشور میباشد. ساخت انواع قفسه یا شلف ، میز ،آیینه دراور و صدها محصول دیگر از جنس چوب و فلز از فعالیت های کمان چوب میباشد.

کالاهای تولیدی در این مجموعه همزمان کیفیت عالی ، قیمت مناسب و طراحی مدرن را دارا میباشد. امید است با تولیدات خود بتوانیم میهمان منازل و مجموعه های شما عزیزان باشیم.

برای دیدن محصولات کمانچوب و خرید اینترنتی اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت ها و مدل ها و خرید به فروشگاه اینترنتی کمان چوب مراجعه کنید.